loading...
سینک گرانیتی فروشگاه تخصصی
سینک گرانیتی ها بازدید : 66 پنجشنبه 04 آذر 1400 نظرات (0)

اجاق‌های فردار به یک وسیله آشپزخانه اجتناب‌ناپذیر برای فر توکار آلتون کباب کردن، گرم کردن یا حتی پخت تبدیل شده‌اند. اجاق های مایکروویو برای پخت چندین دستور غذا و مواد غذایی مانند ذرت بو داده، کباب مرغ، کباب، پیتزا، کلوچه، حتی گرم کردن مجدد غذای منجمد ایده آل هستند. ظرف چند دقیقه پخت می شود و در زمان و انرژی صرفه جویی می کند.


اگر فکر می‌کردید گرم کردن، کباب کردن و پخت اولیه تنها کاری است که یک اجاق مایکروویو می‌تواند انجام دهد، پس کمتر از دستگاه استفاده می‌کنید و از کاربرد آن بی‌اطلاع هستید. این دستگاه کوچک می‌تواند به شما کمک کند تا تخم‌مرغ‌های آب‌خورده کاملی داشته باشید، نان بیات را آبرسانی کنید، آجیل و ادویه‌ها تست کنید و کارهای بیشتری انجام دهید.

اگر قصد خرید اجاق مایکروویو جدید را دارید، احتمالاً تاکنون متوجه شده اید که طیف مدل ها و گزینه ها می تواند گیج کننده باشد. بهترین اندازه و ظرفیت توان برای نیازهای شما چیست؟ اجاق مایکروویو کانوکشن چه تفاوتی با مایکروویو معمولی دارد؟
 
مایکروویوها سرعت را با تطبیق پذیری و فناوری ترکیب می کنند تا یک وسیله آشپزخانه هوشمند را در مجموعه ای از سبک ها و رنگ ها ایجاد کنند.
در این مقاله، ما به شما کمک خواهیم کرد تا واحدی را که به بهترین وجه با نیازها و سبک فر برقی آلتون زندگی شما مطابقت دارد، تعیین کنید. همچنین درباره قیمت و سؤالات مهمی که باید قبل از خرید بپرسید صحبت خواهیم کرد.

انواع مایکروفر
چالش برانگیزترین بخش خرید مایکروفر این است که انتخاب کنید کدام مایکروفر را بخرید. سه نوع مایکروفر در بازار موجود است.
مایکروفر گریل

اجاق های مایکروویو گریل دارای چندین لوازم جانبی گریل هستند. آنها برای کباب کردن گوشت و سبزیجات نرم مناسب هستند.
وظایف مایکروفر گریل:

اجاق های مایکروویو گریل را می توان برای پخت و پز ساده مانند تهیه پاپ کورن، پخت برنج یا ماکارونی، یا دم کردن شیر، قهوه یا چای استفاده کرد. آنها همچنین می توانند غذا و نوشیدنی ها را دوباره گرم کنند و همچنین غذا را یخ زدایی کنند.
عملکرد مایکروفر سولو:

اگر فکر می‌کردید گرم کردن، کباب کردن و پخت اولیه تنها کاری است که یک اجاق مایکروویو و فر برقی آلتون می‌تواند انجام دهد، پس کمتر از دستگاه استفاده می‌کنید و از کاربرد آن بی‌اطلاع هستید. این دستگاه کوچک می‌تواند به شما کمک کند تا تخم‌مرغ‌های آب‌خورده کاملی داشته باشید، نان بیات را آبرسانی کنید، آجیل و ادویه‌ها تست کنید و کارهای بیشتری انجام دهید.
 

مایکروویو سولو یک اجاق مایکروویو ساده تر است. برای گرم کردن مجدد، پخت و پز و یخ زدایی یکنواخت عالی است اما نمی توان آن را کبابی یا پخت کرد. برای نیازهای اولیه مایکروویو هر کسی، مایکروفر انفرادی کار می کند، اما ویژگی های خاصی ندارد. شما همچنین می توانید از شیشه یا پلاستیک ایمن مایکروویو در مایکروویو انفرادی استفاده کنید.
اگر قصد خرید اجاق مایکروویو جدید را دارید، احتمالاً تاکنون متوجه شده اید که طیف مدل ها و


قبل از شروع پخت و پز و پیروی از دستور العمل ها، فر باید در دمای مشخصی باشد. بنابراین باید مایکروفر را روشن کنید و مدتی صبر کنید تا داغ شود یا به دمای لازم برسد و به این فرآیند پیش گرم کردن می گویند.
ویژگی های آشپزی خودکار پخت با مایکروویو بسیار آسان است. در واقع، ویژگی منوی طبخ خودکار برای «دستورات پخت سریع مایکروویو» ایده آل است. وقتی در اجاق مایکروویو آشپزی می کنید، باید تنظیماتی مانند توان و مدت زمان پخت را مشخص کنید، که ممکن است برای مبتدیان دشوار باشد. اما با این ویژگی منوی طبخ خودکار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سادگی نوع ظرفی را که می خواهید طبخ کنید، مشخص کنید، بسته به وزن غذا، مایکروویو به طور خودکار وات توان و زمان را تنظیم می کند.

گزینه ها می تواند گیج کننده باشد. بهترین اندازه و ظرفیت توان برای نیازهای شما چیست؟ اجاق مایکروویو کانوکشن چه تفاوتی با مایکروویو معمولی دارد؟


مایکروویوها سرعت را با تطبیق پذیری و فناوری ترکیب می کنند تا یک وسیله آشپزخانه هوشمند را در مجموعه ای از سبک ها و رنگ ها ایجاد کنند.
اگر بچه‌هایی در خانه دارید، ممکن است تصادفاتی رخ دهد که دستان خود را در مایکروویو قرار دهند. بنابراین اینها دارای امکانات قفل کودک هستند. به طور کلی، این قفل کودک با کمک کدی که مانند رمز عبور برای باز کردن قفل عمل می کند تسهیل می شود.
به شما امکان می دهد مدت زمان پخت را پیکربندی کنید. می توانید مدت زمان کارکرد مایکروویو را از 30 ثانیه تا 10 دقیقه مشخص کنید. بسته به نوع پنل چه با دستگیره یا با لمس LCD می توانید مدت زمان پخت را مشخص کنید.

سه نوع کنترل پنل وجود دارد که عبارتند از Mechanical، Tact Dial Type، Feather Touch. تاکت دایل مکانیکی معمولاً در مدل‌های ارزان‌قیمت عرضه می‌شود و می‌تواند استفاده خشن را تحمل کند. پنل های لمسی پر طراحی مایکروویو شما را اضافه می کند. می تواند انگشتان شما را حس کند، درست مانند گوشی های صفحه لمسی. Feather Touch معمولا در یک مدل رده بالا عرضه می شود.

فروشگاه های آنلاین پر از لوازم جانبی مختلف مایکروویو از جمله دستکش مایکروویو، ظروف پخت و پز ایمن مایکروویو، ظروف، کاسه، ظروف، پایه مایکروویو برای نصب روی دیوار در صورت نداشتن فضای کافی روی داشبورد آشپزخانه هستند. در صورتی که مایکروویو به ندرت از مایکروویو استفاده شود، پوشش اجاق مایکروویو نیز مفید است.
 

منبع :

https://timesofindia.indiatimes.com/most-searched-products/electronics/buying-guide/microwave-oven-buying-guide-how-to-buy-right-one-for-you/articleshow/71520707.cms

https://sinkgraniti.com/product-category/built-in-oven/alton-oven/

https://www.homedepot.com/s/oven%2520range?NCNI-5
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 348
  • بازدید کلی : 1,304