loading...
سینک گرانیتی فروشگاه تخصصی
سینک گرانیتی ها بازدید : 66 شنبه 09 بهمن 1400 نظرات (0)

سینک ظرفشویی تک کاسه ای زیبا و ساده است و احتمالاً این روزها محبوب ترین انتخاب بین مشتریان است.

سینک ایلیا استیل قیمت تک کاسه ای با سایز خوب برای شستن تابه ها و سینی های بزرگتر ایده آل است در حالی که فضای زیادی از میز کار یا کابینت آشپزخانه شما را اشغال نمی کند.

1.5 کاسه
سینک آشپزخانه یک و نیم کاسه
سینک ظرفشویی 1.5 کاسه ای گزینه ای عالی برای کسانی است که دوست دارند هنگام شستن خود را آبکشی کنند. همچنین اگر می خواهید یک واحد دفع زباله جدا از کاسه اصلی اضافه کنید عالی است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:
آیا باید توسط یک واحد دفع زباله های غذایی استفاده کنید؟ مزایا و معایب
کاسه دوبل
سینک آشپزخانه دو کاسه
سینک های دو کاسه ای برای خانه های پرمشغله ای که شست و شوی زیادی دارند و نیاز به فضایی برای آماده سازی یا آبکشی همزمان دارند، ایده آل هستند. در واقعیت، اتفاقی که اغلب با این نوع سینک ها می افتد این است که یک کاسه محل تخلیه ظروف کثیف است و کاسه دیگر برای شستن خالی می ماند.

در مورد نیازهای خود و آنچه برای خانواده شما مناسب است فکر کنید!

گرد
سینک گرد آشپزخانه
سینک های گرد این روزها محبوبیت کمتری پیدا کرده اند زیرا معمولاً کمی کوچکتر هستند. این باعث می شود آنها برای شستن قابلمه ها و سینی های بزرگتر کمی مشکل داشته باشند (احتمال ایجاد آبشار در جلوی کابینت شما زیاد است!).

با این حال، اگر به دنبال حس یکپارچهسازی با سیستم‌عامل جمع و جور هستید، یک سینک گرد می‌تواند برای شما عالی باشد.

گوشه

سینک‌های گوشه‌ای می‌توانند مفید باشند اگر فضای شما تنگ است و نمی‌توانید سینک را روی کابینت‌ها قرار دهید. آنها چندان رایج نیستند، اما می توانند در یک خرج کردن مفید باشند.

آماده سازی
آشپزخانه با سینک آماده سازی در جزیره
سینک آماده در جزیره با سینک اصلی در پشت
سینک آماده سازی یک سینک ثانویه کوچک است که معمولاً در جزیره آشپزخانه قرار دارد. این سینک به عنوان سینک اصلی شما استفاده نمی شود، بلکه به عنوان یک سینک با دسترسی سریع برای شستن میوه و سبزیجات یا پر کردن ظرف ها با آب استفاده می شود.

اگر آشپزخانه بزرگی دارید و کارهای آماده سازی اصلی خود را دور از قسمت اصلی سینک خود انجام دهید، عالی هستند. همچنین اگر در نیمه غذا شست‌وشو می‌شوید اما هنوز باید هویج‌ها را تمیز کنید مفید است!

شامپاین (Trough)
سینک شامپاین
منبع: The 1810 Company
این کمی خارج از موضوع است زیرا سینک شامپاین دقیقاً یک سینک نیست، زیرا معمولاً یک شیر آب با آن ندارید. سینک شامپاین (یا چادر) در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد و برای خنک نگه داشتن نوشیدنی ها (نه فقط شامپاین) با یخ پر می شود.

این به هیچ وجه یک مورد ضروری نیست (اگرچه برخی ممکن است خلاف این را استدلال کنند!)، اما کمی تجمل است که واقعاً به آشپزخانه شما اسراف می بخشد. اگر شما هم دوست دارید مهمانی ها را میزبانی کنید، سینک شامپاین عالی است!

بخش های تخلیه سینک
سینک های درونی و روان اغلب دارای گزینه ای برای داشتن یک بخش تخلیه به عنوان بخشی از سینک هستند. در بسیاری از سینک ها، این بخش قابل برگشت است (سمت چپ یا راست). با این حال، در برخی از طرح ها، این به یک سمت خاص ثابت می شود. همیشه بهتر است قبل از خرید دوباره این موضوع را بررسی کنید.

سینک‌های Undermount و Belfast بخش‌های زهکشی ندارند. در این موارد، معمول است که شیارهای آبچکان یا یک زهکش فرو رفته در خود میز کار در کنار سینک بریده شوند.

سینک های آشپزخانه از مواد مختلف ساخته شده اند
اکنون که همه چیز را در مورد سبک و اندازه سینک های آشپزخانه موجود می دانید، وقت آن است که به مواد مختلفی که از آنها ساخته شده اند نگاه کنید.

فولاد ضد زنگ
سینک آشپزخانه استیل ضد زنگ
سینک استیل ضد زنگ Franke Largo
برای بسیاری از ما، فولاد ضد زنگ ماده ای است که وقتی فکر می کنیم سینک آشپزخانه به آن فکر می کنیم. این قابل انتظار است، زیرا هنوز هم محبوب ترین ماده برای سینک در بریتانیا است. و به دلایل خوب - فولاد ضد زنگ تعمیر و نگهداری پایینی دارد، مراقبت از آن آسان است و ظاهری کلاسیک دارد. تا زمانی که از آن مراقبت می کنید، سینک آشپزخانه فولادی ضد زنگ شما باید برای مدت طولانی دوام بیاورد.

با این حال، اگر به دنبال آن قدرت ماندگار هستید، مطمئن شوید که روی سینک خود سرمایه گذاری کنید. یک سینک از جنس استنلس استیل مقرون به صرفه می تواند در هنگام برخورد آب به آن فرورفته، خراشیده و پر سر و صدا شود. فولاد ضد زنگ ضخیم تر خرید بسیار بهتری است.

قبل از خرید گیج (ضخامت) سینک استیل خود را بررسی کنید. هرچه این عدد کمتر باشد فولاد ضخیم تر است.

سرامیک
سینک سرامیکی تک کاسه ای فرانکه بلفاست
سینک سرامیکی تک کاسه ای فرانکه بلفاست
اگر در حال ساخت یک آشپزخانه سنتی یا شیکر هستید، بهتر است به سراغ سینک آشپزخانه سرامیکی بروید. این سینک ها بادوام، شیک، کم تعمیر و نگهداری، مقاوم در برابر حرارت و عمر طولانی هستند. این کاملاً فهرستی از افتخارات است!

مانند فولاد ضد زنگ، از سینک سرامیکی جدید خود مطمئن شوید و از آن مراقبت کنید. نادر است اما اگر چیزی بسیار سنگین روی آنها بیاندازید می توانند ترک بخورند. با این حال، احتمال دارد هر چیزی را که در سینک می‌اندازید (لیوان، لیوان و غیره) بشکنید زیرا سینک‌های سرامیکی می‌توانند کمی کمتر از فولاد ضد زنگ بخشنده باشند.

کامپوزیت - (سیلگرانیت / فرگرانیت / کوارتز / کورین)

صورتی، سبز، مشکی، کرم – صرف نظر از رنگی که به دنبال آن هستید، یک سینک کامپوزیت متناسب با سبک خود پیدا خواهید کرد! این تنها یکی از مزایای این متریال مد روز است.

سبک ها و گزینه های زیادی برای سینک های کامپوزیت وجود دارد، از جمله گزینه های مقاوم در برابر خش و سازگار با محیط زیست. اگر مطمئن نیستید به دنبال چه چیزی هستید، قطعاً یکی برای اضافه کردن به لیست شماست!

مس
سینک سینک مسی تک کاسه ای
سینک مسی برس کاری شده Caple Single Bowl
اگرچه سینک های مسی به اندازه مواد ذکر شده در بالا رایج نیستند، اما این یک روند و ماده است که من بیشتر و بیشتر می بینم.

دو نوع سینک مسی وجود دارد: سینک برس خورده (تصویر بالا) و سینک مسی جامد. یک روکش برس دار دارای یک لایه مسی است که بر روی سطح یک سینک استیل ضد زنگ زده شده است. از طرف دیگر، یک سینک مسی جامد، مس واقعی است که اغلب از یک ورق فلزی به شکل چکش در می آید.

سینک‌های مسی جامد دارای چیزی هستند که گاهی اوقات به عنوان "پایان زنده" از آن یاد می‌شود. این بدان معنی است که با گذشت زمان سینک می تواند خورده شود و در صورت عدم درمان، پایان خود را از دست داده و پتینه به خود بگیرد. کمی شبیه یک پنی قدیمی.

این افکت پتینه و پوشیدن طبیعی مس، بخشی از جذابیت انتخاب سینک «زندگی» است. بنابراین اگر ایده این را نمی‌پسندید و سینکی می‌خواهید که تا زمانی که ممکن است براق و نو بماند، شاید سینک مسی جامد انتخاب مناسبی نباشد.

افکار نهایی…
شما آن را دارید - و بدون یک جناس "همه چیز به جز سینک آشپزخانه"!

در این پست، سبک‌های مختلف سینک‌های موجود، اندازه‌ها/پیکربندی‌های مختلف و انواع مختلفی از موادی که از آنها ساخته شده‌اند را پوشش داده‌ام.

سینک آشپزخانه ممکن است پر زرق و برق ترین قسمت آشپزخانه شما نباشد، اما این بدان معنا نیست که باید یک فکر بعدی باشد. از گوشه تا مسی، یک کاسه تا سرامیک، سبکی وجود دارد که برای افزودن je ne sais quoi به آشپزخانه جدید شما عالی است.

بیشتر پیدا کن

سینک ظرفشویی از جنس استیل ضد زنگ
تقریباً هر آشپزخانه ای که در بیست سال گذشته ساخته شده است دارای سینک استیل ضد زنگ است. این فلز براق سریع و آسان ساخته می شود. تکنیک‌های مدرن تضمین می‌کنند که فولاد نازک، سبک و دارای ظاهری یکنواخت است که آن را تبدیل به یک روکش مدرن برای لوازم خانگی و سینک‌ها برای قرن بیست و یکم کرده است.

سینک با استفاده از یک پرس بزرگ شکل می گیرد که شکل را از یک ورق فولادی ضد زنگ جدا می کند. با این حال، همچنین به گونه ای ساخته شده است که برای چندین دهه بدون نشان دادن هیچ نشانه ای از سایش در صورت نگهداری مناسب ساخته شده است.

سبک ها
می‌توانید سینک‌های استیل ضد زنگ را با هر پیکربندی که می‌توانید از کاسه‌های تک، دوتایی و حتی سه‌تایی تصور کنید و ممکن است دارای یک تخته آب‌کش باشد، سفارش دهید. لکه‌هایی برای شیرهای شما برای گرم، سرد، نازل‌های اسپری و حتی صابون‌های دستی در کارخانه از فولاد خارج می‌شوند. یکی را به‌عنوان سبک کرکره‌ای (داخلی)، Flush-mount، undermount یا حتی بلفاست/باتلر (خانه مزرعه) انتخاب کنید.

فولاد ضد زنگ در ضخامت های مختلفی تولید می شود. هرچه این عدد کمتر باشد فولاد ضد زنگ ضخیم تر است.

هجده گیج محبوب ترین و سنگین ترین نسخه است. یک فولاد گیج 23 سینک سبک وزنی را می سازد که هزینه کمتری دارد و انتخابی جذاب برای کار با بودجه است.

فولاد نازک در صورت سوء استفاده شدید، مستعد خراش، فرورفتگی و حتی ترک خوردن است. همچنین ممکن است هنگام جاری شدن آب و ریختن کارد و چنگال در سینک سر و صداتر باشد.

منبع :
https://kitchinsider.com/kitchen-sink-buying-guide/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 169
  • بازدید سال : 464
  • بازدید کلی : 1,420